سه سال و نيم از زمان معرفي مدل نسل پنجم ، لكسوس LS براي مواجهه بهتر با آلماني ها ، مي گذرد و حالا اخباري از فيس ليفت جديد لكسوس LS به گوش مي رسد. به خصوص كه يك مرسدس كلاس جديد در گوشه و كنار قرار دارد. شما براي تشخيص تغييرات ظاهر بايد سخت گير باشيد كه متوجه تغييرات بشويد زيرا اين سدان لوكس پرچمدار تغيير چنداني نكرده است. يك رنگ جديد زيبا به نام Gin-ei Luster وجود دارد ، “نقره اي خارق العاده” با بافت صاف مانند آينه كه جذابيت بيشتري را براي اين خودرو فراهم مي كند. لكسوس LS قطعا يك خودروي لوكس دوست داشتني است.
جذابيت هاي لكسوس LS جديد
چراغهاي جلو لباسي متفاوت از گذشته پوشيده اند ، زيرا LS سيستم پرتوي تراكمي را كه ابتدا در RX 2019 معرفي شده است ، تصويب مي كند. لكسوس همچنين با سپر جلو هم به افزودن يك خط كاراكتر عمودي در هر دو گوشه برخورد كرده است ، در حالي كه مشبك دوك نخ ريسي ميزبان يك ماژول حسگر رادار قابل ملاحظه با واشر مخصوص خود است. تصاوير منتشر شده تاكنون LS 500 را در تريم هاي F Sport و LS 500h نشان داده اند كه هر دو داراي گرافيك ملايم به روز شده و تريم پيانو بلك به جاي تريم هاي قبلي كرومي هستند. چندين مدل چرخ جديد آلياژي براي انتخاب شما وجود دارد ، از جمله مجموعه اي 20 اينچي براي نسخه F Sport كه به جذابيت ظاهري و عملكردي خودرو كمك مي كنند.
در حالي كه فضاي داخلي به طور گسترده اي منتقل شده است ، 2021 LS داراي صفحه نمايش با وضوح بالا و آينه ديواري ديجيتال به همراه يك رنگ مشكي براي كنترل هاي روي فرمان و كنسول مياني است. در مورد آن ، كنسول مركزي اكنون ميزبان سوييچ است كه ميانبر براي سيستم سرگرمي 12.3 اينچي كار مي كند تا دسترسي سريع به صندلي هاي گرم و فرمان را داشته باشد. اين Infotainment به عنوان يك صفحه نمايش لمسي جديد ، معرفي شده است كه بسيار جذاب به نظر مي رسد.
برخي از ويژگي هاي به روز شده در لكسوس LS
اين تغييرات ممكن است جزئي به نظر برسند ، اما دليل اصلي آن اين بود كه تمركز اصلي لكسوس بر بهبود راحتي بود. سيستم تعليق تطبيقي ??براي ارائه يك سواري صاف ابريشمي بهينه شده است كه با اصلاحات انجام شده در ميله هاي تثبيت كننده و نصب موتور نيز افزايش يافته است. در حال حاضر حتي پوشش هاي صندلي داراي نقاط بخيه عميق تر و همراه با اورتان كم مقاومت در برابر صندلي هاي قبل براي افزايش راحتي است. گفته مي شود كه صندلي ها نرمتر از گذشته بوده و قادر به جذب بهتر لرزش ها هستند.
لكسوس مي گويد LS 500 موتور معمولي و گشتاورش و گيربكس سريعتر بهبود بخشيده است در حالي كه سيستم هيبريدي موجود در LS 500h در شتاب بيشتر از قبل لگد مي زند. هر دو لكسوس LS ها از سيستم هاي كنترل صوتي فعال و پيشرفته صدا براي تقويت يك كابين آرام استفاده مي كنند.
لكسوس LS اصلاح شده به عنوان آرايه اي از سيستم هاي كمك راننده ، از جمله عملكرد Park Assist با كنترل خودكار فرمان ، شتاب ، ترمز و تغيير دنده ها ، را ارائه مي دهد. اين سيستم با دوربين و سنسورهاي مافوق صوت خود را با نگه داشتن اتومبيل در لاين ، تعويض خطوط ، حفظ فاصله مشخص از ماشين در جلو و ارائه كمك در هنگام سبقت گرفتن از وسايل نقليه ، به راننده كمك مي كند. لكسوس Teammate با پشتيباني از به روزرساني هاي نرم افزاري ، با گذشت زمان بهتر مي شود و بدين ترتيب قابليت هاي جديدي را به محض دسترسي ارائه مي دهد. فروش لكسوس LS در ژاپن تا پايان سال 2020 آغاز مي شود و بازارهاي بين المللي در سال آينده، آن را دريافت خواهند كرد. خودرو لكسوس LS