سه شنبه ۲۵ شهریور ۰۴

هوندا سيويك هاچ بك 2020

۷۱ بازديد

هوندا سيويك هاچ بك، يك خودروي دوست داشتني است. قبل ترها بر اين اساس بود كه اگر يك ماشين جمع و جور مي خواهيد، خودرو هاچ بك بگزينه مناسبي بود. مطمئناً ، خودروسازان غالباً يك نوع سدان را ارائه مي دادند ، اما نسبت چهار درب به پنج درب به همان اندازه كه هميشه بوده است نزديك به يك به يك بود. امروزه، كراس اوورهاي جمع و جور و كم مصرف ، عمدتاً از هاچ بك هاي سنتي پيشي گرفته اند. اين باعث مي شود كه ادامه وجود هوندا سيويك هاچ بك مشخص نباشد.

هوندا سيويك هاچ بك 2020

با توجه به اين برنامه ها، Civic Type R تمايل دارد بيشترين توجه را به خود جلب كند و درك دليل آن آسان است اما مدل استاندارد پنج درب با راحتي روزمره ، يك مجموعه ايمني گسترده و يك شخصيت رانندگي دلپذير مطابقت با سدان Civic را تحت تأثير قرار مي دهد و همه اين ها در حالي است كه فضاي كمي اضافي و برخي از يك ظاهر طراحي منحصر به فرد را فراهم مي كند. براي بسياري از مشتريان ، يك هاچ بك كاميك تمام اتومبيل مورد نياز آنها است.

هوندا سيويك هاچ بك، يك هاچ بك دوست داشتني

Civic Hatchback ، به ويژه در لباس Sport Touring، يك خودروي تحريك كننده در قسمت بيروني است. نسبت هاي كلي عالي هستند و شكل پنج درب را به خوبي پنهان مي كنند (در صورتي كه نمي خواهيد راننده هاچ بك شويد). برخي از عجايب در دم وجود دارد ، جايي كه يك پنجره عقب تقسيم شده پيدا خواهيد كرد ، اما همچنين در قسمت پشتي لوله هاي اگزوز دوقلو در مركز وجود دارد كه هر مشكل ديگري را تحت الشعاع قرار مي دهد. ما هنوز چهره Civic را دوست نداريم ، اگرچه شايان ذكر است كه Sport Touring هاچ بك بسيار پر رنگ تر از Civic Type R است.

هوندا سيويك هاچ بك 2020

طراحي كلي سيلور Civic تميز است و دكمه ها و كنترل هاي كافي در آن وجود دارد. به طور خاص ، مخلوط مواد هوندا ، با وجود تكيه سنگين به رنگ سياه ، باعث مي شود فضاي داخلي احساس تازه و دلپذيري را حفظ كند.چرم داخلي خوشايند نيست اما جزئيات مانند نوار ضخيم پارچه اي در مراكز صندلي و دوخت كنتراست ظريف به صندلي ها جلوه اي ممتاز مي بخشد. ما همچنين تونل مركزي مرتفع را دوست داريم.

هوندا سيويك هاچ بك 2020

صندلي هاي راحت، پشتيبان، سطح گسترده اي از قابليت تنظيم و موقعيت مكاني مناسب براي صندلي سرنشين و صندلي راننده، خودرو را به مكاني مناسب براي رانندگي تبديل مي كند. اين هوندا براي طرفداران سواري كم در كابين مخصوصاً جذاب خواهد بود ، زيرا صندلي هاي هشت طرفه ظاهراً همه راه را به پايين مي روند. حتي از پنجره عقب تقسيم شده، قابليت ديد بسيار عالي است.

فناوري و پيشرانه هوندا سيويك هاچ بك

هوندا به شدت نياز به تعويض سيستم پير و سرسام آور سرگرمي سيويك دارد.  اين سستم از گرافيك پايين زجر مي برد و يادگيري طرح كلي دشوار است. حتي صفحه نمايش خود نااميدكننده است - به سرعت به ورودي ها پاسخ مي دهد ، اما صفحه نمايش 7.0 اينچي در دنيايي با صفحه نمايش هاي فزاينده بسيار كوچك است. حداقل Apple CarPlay و Android Auto هر دو استاندارد هستند. مجموعه فناوري هاي گسترده اي Civic براي اين بخش مناسب است. چراغ هاي LED ، سيستم صوتي جامد وجود دارد و نمايشگر 7.0 اينچي در خوشه ابزار براي اين كلاس بسيار بزرگ است.

هوندا سيويك هاچ بك

هر Civic Hatchback برخلاف مدل هاي كوپه و سدان ، داراي پيشرانه چهار سيلندر 1.5 ليتري توربوشارژ به صورت استاندارد است. اگر شما در حال خريد Civic هستيد، اين موتور را خواهيد داشت. اين موتور 174 اسب بخار را به طور عادي بسته مي كند و 177 پوند فوت گشتاور وجود دارد. هوندا مدتهاست كه انتقال مداوم متغير را حل مي كند ، بنابراين جاي تعجب نيست كه Civic در حين شتاب ، چنين رفتاري دلپذير از خود نشان دهد. رفتار Civic پيشرو و قابل پيش بيني است. ميزان روشنايي بسيار شديد است اما هوندا فاقد رفلكس هاي موجود در Mazda3 است.

 

منبع: https://sainkala.com/news-technology/car/2020-honda-civic-hatchback/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.